Učenici srednje Tehničke škole iz Požege u LABUS-u
10.02.2020.
Promoviraj na Facebook
31. siječnja 2020. godine 63 učenika III. i IV. razreda Tehničke škole iz Požege u pratnji Darije Lovrić, prof. i Marka Paliana, prof. i još nekoliko drugih nastavnika te škole posjetilo je FERITova zavode ZPI i ZRIA u Kampusu. Učenici su odradili 7 LABUS radionica:
- Automatizacija procesa transporta osoba u stambenoj zgradi (pod vodstvom asistentice Petre Đurović, mag. comp.). Radionice su održane u Laboratoriju za procesnu automatizaciju i robotiku, zavoda ZRIA, gdje su učenici programirali rad dizala pomoću PLC-a.
- Svijet kroz “oči” robota / Tri robotske priče koje je vodila Petra Đurović. Radionice su održane u Laboratoriju za procesnu automatizaciju i robotiku, gdje su učenici kroz igru i zabavu naučili osnovne pojmove iz robotike i robotskog vida te ih primijenili na vježbama s tri robotske ruke (Ponovljivost i točnost robotskog manipulatora, Robotska ruka upravljana kamerom – prepoznavanje i hvatanje predmeta te Industrijski manipulator – upravljanje).
- Osnove 3D modeliranja za 3D printanje (voditelj- asistent Denis Vajak, mag. comp.) Radionice su održane u računalnoj učionici, gdje su učenici modelirali u programskom alatu Blender. Učenici su naučili osnove modeliranje, kako uređivati objekte, ali također i kako preuzeti objekte s internetskih stranica, urediti ih i pripremiti za 3D printanje.
- Uvod u VHDL (voditelji: doc.dr.sc. Tomislav Matić i asistent Filip Sušac, mag. comp.) . Trosatna radionica je održana u Laboratoriju za digitalnu elektroniku (ZRIA).
-
Mjerenje fizikalnih veličina Andriod uređajem (voditelj: dr.sc. Bruno Zorić). Učenici su se po prvi put susreli s objektno orijentiranim programiranjem, programskim jezikom Kotlin i razvojem Android aplikacija. Uspješno su izradili vlastitu Android aplikaciju za bacanje kockica u igri „Čovječe ne ljuti se“ korištenjem senzora Android uređaja.
-
Izrada računalne igre u Pythonu (voditelj: dr.sc. Hrvoje Leventić). Učenici su se susreli s objektno orijentiranim programiranjem, programskim jezikom Python i razvojem jednostavnih igrara pomoću pyGame biblioteke. Uspješno su izradili vlastitu igru sličnu "Hit the Hamster" igri, u kojoj mišem trebaju pogoditi sličicu hrčka koji se miče po ekranu.
- Pokrenimo LEGO Mindstorms robote zajedno (voditeljica: Marina Peko, mag. comp.). Učenici su se po prvi put susreli s LEGO Mindstorms robotima,te programiranjem istih. Uspješno su izvršili svih 5 zadataka korištenjem IR, svjetlosnog senzora i
senzora dodira te programirali robote za dane zadatke.