Opće informacije knjižnice

DODAJ U PRIJAVU ...

Voditeljica knjižnice:

Romana Radišić, mag. informatol.


Prostorija 0 - 32 (prizemlje), telefon: 031 / 224 - 718, email: knjiznica@ferit.hr

Uredovno vrijeme: ponedjeljak - petak, od 8,00 do 15,00 sati


Knjižnica raspolaže s oko devet tisuća bibliografskih jedinica. Prema strukturi monografskih publikacija najviše je knjiga iz područja elektrotehnike (62%), te računarstva (27%), kao i fizike,
matematike, riječnika stranih jezika, enciklopedijskih izdanja i dr., dok je kod serijskih publikacija najviše časopisa iz područja elektrotehnike (34%), te računarstva (26%). Najviše je knjiga na
hrvatskom (76%) i na engleskom jeziku (19%). Knjižnica FERIT-a dobro surađuje s knjižnicama drugih fakulteta Sveučilišta u Osijeku, Gradskom i sveučilišnom knjižnicom u Osijeku te
knjižnicama elektrotehničkih fakulteta u Zagrebu, Splitu, Rijeci te NSK u Zagrebu.

U čitaonici Fakulteta nalaze se najvažniji znanstveni i stručni časopisi iz temeljnih područja elektrotehnike, te graničnih područja, a namijenjeni su znanstveno-istraživačkom i stručnom
radu nastavnika i studenata Fakulteta. Starija godišta važnijih časopisa uvezuju se i pohranjuju u arhivi fakulteta. U predprostoru knjižnice, nalazi se informatička učionica od 95 kvadrata
sa 60 sjedećih mjesta.

Misija knjižnice Fakulteta elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija je podržati obrazovanje stručnjaka u poljima elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija, te
osiguravati literaturu i slobodan pristup izvorima informacija  koji će pružiti potporu nastavi zasnovanoj na znanjima stečenim u provedbi kompetitivnih znanstvenih projekata i projekata
u suradnji s tvrtkama.

Vizija Knjižnice je podržavati i aktivno doprinositi  razvoju nastavnih i istraživačkih kapaciteta, biti podrška u akademskom i cjeloživotnom obrazovanju studenata, kao i  informacijsko
središte Fakulteta.

 

Pretraživanje dostupne literature moguće je i putem digitalnog kataloga knjižnice:

 

Usto digitalni akademski arhiv i repozitorij (Dabar) daje, u digitalnom obliku, zbirku završnih i diplomskih radova studenata, disertacije, knjige te omogućuje slobodan pristup znanstveno-istraživačkim sadržajima FERIT-a:    

 

 

Druge poveznice otvorenog i slobodnog sadržaja za znanstveno istraživački rad studenata i istraživača:

                     

 

Portal elektroničkih izvora za hrvatsku akademsku i znanstvenu zajednicu

https://baze.nsk.hr/

 

Vaše mišljenje o LABUS-u!



Napišite svoju „ulogu“ (učenik osnovne škole, učenik srednje škole, nastavnik osnovne škole, nastavnik srednje škole, poslodavac, roditelj učenika, „slučajni prolaznik“, …):



1. Koliko Vam je jasno što Labus kao inicijativa predstavlja, tj. što njome Fakultet želi postići (1-pojma nemam što će to Fakultetu, …, 3- manje-više mi je jasno, … 5 – savršeno mi je jasno što Fakultet time želi postići)?

1 2 3 4 5



2. Opišite Vaš dojam o tome što Labus kao inicijativa predstavlja, tj. što njome Fakultet želi postići.



3. Koliko Vam je jasno koju bi korist od Labusa mogle imati srednje škole, tj. nastavnici i učenici (1-pojma nemam, …, 3- manje-više mi je jasno, … 5 – savršeno mi je jasno)?

1 2 3 4 5



4. Opišite Vaš dojam o tome koju bi korist od Labusa mogle imati srednje škole, tj. nastavnici i učenici.



5. Koliko Vam je jasna struktura i funkcionalnost web-stranice, tj. što sve na njoj možete napraviti i gdje se što nalazi (1-pojma nemam gdje što mogu, …, 3- ako malo potražim, sve nađem, … 5–savršeno je jasno gdje se što može)?

1 2 3 4 5



6. Komentirajte strukturu i funkcionalnost web-stranice.



7. Koliko su Vam vizualno lijepe web-stranice (1- tako nešto ružno dugo nisam vidio, …, 3- stranica k'o stranica, niš' posebno, … 5- užitak za oko)?

1 2 3 4 5



8. Komentirajte izgled web-stranice.



9. U slučaju da ste zainteresirani za ono što Labus nudi, da li je jasno koji je korake potrebno napraviti na početku? (1- pojma nemam, …, 3-jasno mi je otprilike,… , 5- da, sve je jasno u potpunosti)

1 2 3 4 5



10. Komentirajte koliko je jasan početni korak, ali koliko su Vam eventualno (ne)jasni i oni koraci nakon toga.

Osamnaest minus četiri je (napisati riječ):